Administracja IT

Administrator IT

Każdąwspółpracę rozpoczynamy od przeprowadzenia audyty infrastruktury, który daje nam niezbędne informacje o stanie sprzętu oraz oprogramowań, za które następnie bierzemy odpowiedzialność.

Dbamy o komfort pracy użytkowników, doradzając przy wyborze dodatkowego sprzętu, bądź wymianie starego na nowy. Zajmujemy się również prawami dostępu czy poszerzeniem istniejących już licencji

Administracja IT to m.in.

Zarządzanie serwerami
Zarządzanie serwerami, kontrola nad właściwym działaniem systemów to jedne z ważniejszych zadań administratora IT. Kluczowa jest tutaj znajomość zasad projektowania sieci, zagadnień LAN/WAN, bezpieczeństwa sieci czy zasad projektowania skryptów oraz programowania.
Serwis komputerów i sprzętu
Ważne jest utrzymanie sprzętu IT we właściwym stanie technicznym, co pozwoli uniknąć kosztownych awarii i utraty danych.
Administracja sieci komputerowych
W większości przedsiębiorstw komputery pracują w sieci, tworząc jedną rozbudowaną infrastrukturę IT. Ich właściwe połączenie i konfiguracja pozwala na sprawną i bezpieczną pracę.
Kopie zapasowe (backup)
W przypadku utraty lub uszkodzenia danych backup umożliwia odzyskanie zasobów z konkretnego okresu i odtworzenia najbardziej wrażliwych danych. Należy wykonywać go regularnie.
Archiwizacja danych
Celem archiwizacji danych jest podział danych na historyczne, które nie są aktualnie potrzebne oraz te z którymi aktualnie pracujemy. Pozwala to na odchudzenie aktualnych baz danych i szybsze działania programów.
Helpdesk
Helpdesk to nic innego jak wsparcie dyżurnego informatyka w rozwiązywaniu bieżących problemów informatycznych, które przydarzają się w codziennej pracy.

Jeśli masz pytania zadzwoń do nas i porozmawiaj z naszym  ekspertem

Jesteśmy do Twojej dyspozycji każdego dnia do godz. 16:00,
a jeśli jesteś naszym klientem to nawet przez 24h na dobę.

Jak pracujemy

Etapy realizacji usług IT

04 Kroki

1
01. Analiza potrzeb
Umówmy się na niezobowiązujące spotkanie aby porozmawiać o tym jak możemy Ci pomóc.
2
02. Opracowanie oferty
Po spotkaniu przeanalizujemy Twoje potrzeby i sytuację oraz przygotujemy Ci ofertę.
3
03. Realizacja
Po akceptacji oferty przystępujemy do działania. Na każdym kroku informujemy Cię o podjętych działaniach.
4
04. Podsumowanie i raport
Po zakończeniu prac przygotujemy raport końcowy i udzielamy gwarancji naszych usług.